Odpoczynek, odchudzanie, relaks: jak zachować wszystkie zalety wakacji, gdy czas urlopu dobiega końca? Wracając do pracy, dobre letnie postanowienia zwykle odlatują: nasze rozwiązania pozwalają zachować dobre nawyki i wrócić do codziennych obowiązków we właściwy sposób.

Dbaj o równowagę dnia

Latem ekspozycja na światło słoneczne reguluje wydzielanie melatoniny – hormonu odpowiedzialnego za nasz cykl snu i czuwania – pozwala nam być aktywnymi i dynamicznymi w ciągu dnia oraz lepiej spać w nocy. Regularny rytm życia i bardziej zbilansowana dieta również sprzyjają dobremu samopoczuciu: te dwa parametry należy łączyć jako początek dobrych nawyków po skończonym urlopie.

5 wskazówek dotyczących zdrowego trybu życia

Jedz owoce rano lub jako przekąskę, aby dostarczyć witaminę C i walczyć ze zmęczeniem

Poświęć czas na śniadanie, aby rozpocząć dzień z wystarczającą dawką energii i unikaj pokusy podjadania

Rozpocznij sport wytrzymałościowy, taki jak pływanie lub bieganie, aby nabrać oddechu i pokonać stres

Przyjmij drzemkę regeneracyjną: 20 minut odpoczynku, lekki cykl snu, pozwoli Ci odzyskać energię na popołudnie

W przypadku utraty formy zastosuj lekarstwo magnezowe, najlepszego sprzymierzeńca w walce ze stresem i chronicznym zmęczeniem

Unikaj przepracowania

Bez godzin pracy i ograniczeń, ciało i umysł odpuszczają: lato rymuje się ze spokojem, kapitałem, który należy zachować, aby nie popaść w niepokój na początku roku szkolnego.

5 składników antystresowych:

Utrzymuj regularny sen przez cały tydzień, aby uniknąć bezsenności

Zrób sobie prawdziwą przerwę na lunch, przynajmniej 30 minut, aby uniknąć stresu i związanego z nim bólu brzucha

Ogranicz kawę, aby zapobiec zaburzeniom snu

Wykonuj ćwiczenia oddechowe, aby walczyć z codziennym niepokojem

Skorzystaj z naturalnych rozwiązań: waleriany, melisy, lipy lub leku na uspokojenie, aby ustabilizować sen.

Zachowaj linię

Sałatki, grille, gotowane warzywa: w czasie wakacji posiłki są lżejsze, a długie spacery i pływanie pozwalają ewakuować nadmiar zjedzonych kalorii. Jak zachować te dobre nawyki po powrocie do pracy? Nasza prosta rada, aby nie odzyskać utraconych latem kilogramów…

5 dobrych nawyków, których należy przestrzegać na początku roku szkolnego:

Spożywaj 3 zbilansowane posiłki dziennie, aby uniknąć podjadania

Pij dużo wody, aby wypłukać toksyny, „odpady” z organizmu

Poświęć trochę czasu na gotowanie: gotowe potrawy są bardzo bogate w tłuszcz i sól

Staraj się codziennie wykonać 20 minut energicznego marszu

Rozważ zastosowanie leku wspomagającego odchudzanie